2011-12-07
 23:12:49

va? vems blogg? ee vem är typ det?

Hatar verkligen att ladda upp bilder på bloggen med min uslaaaa mobilkamera!!!
Så hoppas att jag varit tillräckligt snäll iår så jag får en systemkamera :p

Imorrn blire stallet , ska försöka be en kompis filma (med min usla mobilkamera) så kan jag lägga upp en film på hur jag rider ;p känner att min update om det har blivit lite dålig på sistonde eller som sakt never!

Funderar på att byta blogg byta namn byta ALLT börja om från början .Försöka få underbara läsare att läsa och lära ! Jag ska lyckas ! med min blogg ! få bra updateringar och få fina komentarer! ;*

Idag var jag och boi (kajsa c: ) i södertälje C och shoppade lite julklappar nioumi :p
Hade sjuktkul , lite random sådär  . Går förbi scenen och ser en från idol och ja ba wtf!?O.o
Hahah och sedan alla fjortisbrudar som skrek! 
Sedan hittade jag Anna"s julklapp :D Otroligt söt hårig spiiider :3 puss puss!

Puss&kram!


Emelie

Hej!

Var gärna med och fråga något i vår frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/fragestund-med-emelie-och-fanny.html

Vi har en veckans blogg tävling just nu också, var med vet ja ;)



PUBLICERAT: 2011-12-08, 20:03:28 | URL: http://ourweekday.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: