2011-08-20
 14:23:07

Day after yesterday;)

Var på gården igår med underbaraste Moa A, Jesper ,Emma ,Robin ,Tommi och många fler:D

Hhahahahah "på ica" 
Moa- Kolla en tjuga på golvet!  och gick över den. 
Jag - MEN TA UPP DEN! 
Moa- jag orkade inte.
jag- (springer och hämtar den)

HAHAHAHAH  låter kanske inte så roligt men hahahah ;) (kul humor man har ^^)

Sen satt vi och många fler inne på gården (och polisen!) blev moa och jag uttråkade så vi gick ut i mörkret igenom centrum i ösregnet ;) Blääääää vad blöt jag blev ,fast gick mest under taket i centrum så blev inte lika blöt som moa ! ;>

Sen när vi kom tillbaka till gården skulle polisen åka så dom sjusade hem lilla mig i ösregnet :D Mamma fick ju panik när jag kom hem och sa att jag åkt polisbil xP HAHAHAHAH


Sitter och väntar på att vi ska åka till Sara och hennes land!:D Puss på dig<3
 
//Laddade upp en bild på Moa,mig och Emma  från gården ;)//



   
                   Hhahahaha Moa Pose ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: