2011-08-29
 16:36:09

Today!:D

Hemma från skolan som slutade 15.30 ! ;) Yey!......

Ingen fys för mig idag....;< Vill verkligen ut och springa men har både ont i halsen
och är förskyld ;/
I går var jag hos gulligha sara och fika/hämta min jobbiga men söta (för att han är lik mig!c:) broder:F !

Juste! glömde ju bort att berätta i förra inlägget att jag var på Bröllop i helgen !:) Bodde i lyxigt hotell på vidbynäs , HA!  Det kom några  och fixade oss flickor fina till bröllopet , men uch - frisyren gillade jag inte!

Ps.
Ursäkta kvaliten på bilden från kyrkan!! Har världens samsta mobilkamera och får ingen systemkamera men jag lovar,  ska övertala mamma!:D


 
                                                                     I kyrkan ;) tur att dom sa ja...... c: ha
                                                    
                                                   
                                                                 Jag i klänning;s Ha!
                                                    

                    

                                                    Pussar och kramar till er !;)<3    

/Mathilda


Sara ♥

NAWW gullig man får vara ;) :D

Puss



PUBLICERAT: 2011-08-29, 17:51:22 | URL: http://sarasundstrand.blogg.se/
Emilie c:

Gullig liten chey ! c: <3



PUBLICERAT: 2011-08-29, 21:00:30 | URL: http://thegrahss.blogg.se/
Johanna

SV: Tack, din blogg är också jättefin! Fett söt klänning! :D



PUBLICERAT: 2011-08-31, 22:05:14 | URL: http://yohannalindgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: