2011-10-29
 13:54:25

känslan , ja DEN känslan

Inte bloggat på kanske närmare en vecka , laptopen har fått följa med min plastpappa till hans jobb . Varför vet jag inte .... ?

Om en VECKA smäller  det !  Då ska lilla jag med pappa och min lillebror åka till egypten! B) Heeelt klart lääääängtar ,  åker veckan efter lovet så det blir alltså 2 veckor ledigt från skolan ... GILLAS!

Gaahs vad brun man kommer bli..... c:



Ett ordsråk/citat jag tycker är väldigt fint!

-Om du verkligen älskar två personer samtidigt, välj den andra för om du verkligen hade älskat den första hade du inte fallit för den andra..


                           

Puss & kram!


fanny wikström'

hej sötis! har frågestund på min blogg nu, ställ gärna en fråga om du har tid och lust!

direktlänk till inlägget: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/october/fragestund.html?_tmp=14783552c333569e9e05fd8c37a45d7eb773827f



puss!



PUBLICERAT: 2011-10-31, 18:33:06 | URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: