2011-09-12
 18:02:09

Fys! ;)

Pluggar på No-läxan ! Metan, etan osv.... x)   Det går väl sådär! c:

Om ungefär 2 timmar så har jag fysträning i oxvreten ;)  Och imorgon har jag innebandyträning ! Känner att jag kommer ha en väldig träningsvärk på onsdag x)
Btw, sorry ifall jag inte bloggat på ett tag! När jag mått som sämst har jag inte velat och jag har trott att det skulle bli bättre ju fler dagar som gick men det blir bara sämre.



Sometimes it feels
good to know that you are always there when I feel that at least good


                                                           
                                                     Bild från Basta baskjir med mig och Sajsa!
                                  
                                                       Älskar dig söta Ponni! :* <3




                                                              Puss & kram!

                      (Sorry för kort inlägg men "orkar" inte ta upp just allt jobbigt som hänt dessa dagar. )


Emilie c:

Nu får du för i heeelveta ta och blogga! :o <3333



PUBLICERAT: 2011-09-22, 19:40:53 | URL: http://thegrahss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: