2011-09-04
 14:56:23

I have the smile you gave to me<3

Sitter hemma och är skittrött efter en underbar kväll dagen innan men underbara Anna och Amanda (Y) ;)
Hade grymt kul ;D

Skulle åka och handla saker idag som te.x SPRINGSKOR (!) med mamma men så ångrade hon sig -.-" vafan ska jag springa i imorgon!?
Åker troligen imorgon och köper dom med min bästavän!<3  Så om jag inte hinner till fysen efter jag varit på stan så springer jag själv efter  jag kommit hem (Y)

Är så jävla glad!!!:D Jag kanske  Ska få en fiskaretröja!!!!:D   Om det stavas så x)  Så om jag nu får den så kommer den troligen på tisdag !:D yey!!!!:D

Sitter just nu och laddar över lite låtar till mobilen som jag ska lyssna  framförallt på svengelskan x) Gick förut i spanska men våran lärare undervisade så extremt dåligt  att jag inte lärde mig något!! Så då böt jag c: efter 2 år x)

                                        
 
                                                                  Min outfitt från  lördagen ;)
                                     


                                                       Puss & kram!<3


Anna ^^

Men Sara eller manda? :)



PUBLICERAT: 2011-09-04, 21:24:43 | URL: http://aeap.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: